Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Pappersvändning...

Publicerad 2010-02-02 23:24:57 i Allmänt,

och utsortering, har jag roat mig med ikväll...

Nu undrar jag EN sak.. hur kommer de sig att man spar tomma kuvert vid alla viktiga papper??! Jag verkar ha sparat på allt i pappersväg... men nu är iaf allt utsorterat, de aktuella papperna sitter fint i plastfickor i pärmen... Jag är redo för ett nytt år... Nu ska de bli lite bättre ordning på mig... Men bara lite.. Jag kommer nog fortfarande vara den förvirrade lantlollan som jag är, lite svårt att ändra på!

Föresten fick jag en sån fin komplimang av min kära i söndags... Jag hade kommit ut till huset efter kurs, slagit mig ner i soffan och fikat lite.. Böjde mig fram för att släta av karln lite... så säger han....
" Du luktar.... (jag han tänka gott, åh han tycker jag luktar gott) så säger han... " Du luktar korv" HAHA.. jaja.. behöver jag säga att jag åt en korvmacka till fika? Sexig jag kände mig.... INTE...  ;)

En annan sak som bör tas upp är att jag härmed efter fredagens otroligt trevliga middag, aldrig mer ska dricka rödvin efter en otrolig otrevlig efterföljande fredagsnatt...

/M

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2010-02-03 20:24:47

HAHAHAA, släta av honom lite! Du ÄR rolig! KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela