Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Packad...

Publicerad 2010-02-05 16:32:48 i Allmänt,

och klar... i morgon är de tävlingsdags i Eskilstuna...  Håll tummar och tår! Bugg- Vuxen - C

Sitter och väntar på att bli hämtad för en kväll i Kjessmansbo efter ett stopp på Mio på vägen... Fredagsmys var ordet!

Undra om man ska strunta i att raka benen och under armarna inför tävlingen i morgon?? Man kanske för extra poäng om man släpar runt på några extra kg... haha nää då så mycket hår har jag inte.. dock har jag varit Gräsänka i veckan (T har varit på kurs) Så man kan säga att gräsänkesubben har gjort sig påmind.. man kanske ska gå och ta bort den nu innan Kjessmansbomyset?! Piffa till sig lite så att säga.. Blir lite varmt med extra isolering nu när de plötsligt var plusgrader idag när jag knallade hem från jobbet...

/M

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-06 10:43:00

haha du är för rolig!! Lycka till idag! Kör hårt! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela