Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Mycket nu...

Publicerad 2010-02-25 23:30:44 i Allmänt,

Flytt och allt vad de innebär... de är rätt mycket att pyssla med... men helt klart värt de. Idag blev de klart att den som ska ha min lägenhet efter mig flyttar in den 12 mars... vilket gör att jag slipper 1,5 månads hyra av uppsägningstiden! KANON! :)

KLK (Kursledarutbildning) i Härnösand i helgen.. vi åker i morgon på förmiddagen för en hel helg med förvirrning i skallen... ska bli grymt roligt. Dock är jag nästan lite nervös!!

Fick blomma idag då jag avgick från styrelsen, väldigt fin vårbukett med tulpaner... De tackar jag för, jag älskar tulpaner!

Är de nån som har någon bra påminnelse på vad jag kan ha glömt nu vid flytt? Jag tror jag har koll på de mesta.. men man vet ju aldrig..

Tyvärr blir de inga bilder på nya frillan än... har överladdningskabeln nerpackad.. :P

Trevlig helg!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela