Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Kärlek...

Publicerad 2010-02-21 20:24:18 i Allmänt,

åt min kära karl... De är löjligt vad bra jag har de.. jag uppskattar dessa annorlunda kommentarer som kommer då och då.. Många skratt. Jag har som jag sagt förut, jag har funnit mannen i mitt liv!

Så fina komplimanger som jag har fått efter min klippning till nya frillan.. de är så jag blir generad, men glad!

Måste ju även nu när jag är i skrytar tagen även tala om att jag fick en fantastisk go parfym i alla hjärtans present! (Alltså inte go, ätbar... utan go..som i luktar gott) Doften passade verkligen mig, han kan han....

Mer skryt kommer här... vi dansade nämligen final igår i Bugg Vuxen C vart 5.a fick en uppflyttningpoäng med oss! :) Grattis på oss... ordningen är återställd...

Kommentarer

Postat av: Kollegan!!

Publicerad 2010-02-21 20:37:55

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Till alla dessa framgångar i ditt liv!!

You so deserve it my friend!!



Puss & kram

Postat av: P & L

Publicerad 2010-02-21 20:42:36

Vi i Stockholm vill gärna att du lägger ut en bild på dig med den snoffsiga frisyren. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela