Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Jag har aldrig...

Publicerad 2010-02-10 21:47:36 i Allmänt,

... förut köpt frön vid dörren.. jag har nog aldrig köpt frön förut heller... Idag har de hänt.. de ringde på en yngre tjej i huset för att sälja lite frö ungefär så som man säljer jultidningar... Så vi handlade...
Dill
Gräslök
Roccola
sommarblommor
vatten krasse
lejongap
och nå mer som jag inte kommer ihåg vad de var...

i vår och sommar ska de allt odlas! Vuxenpoäng? Eller hur...

Förövrigt är jag fortfarande i stadiet där jag tycker synd om mig själv för att jag har ont i ryggen... dansförbud är inte roligt!

Nytt köksbord och 6 stolar har också införskaffats idag!




fint va?


Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-11 18:41:49

Köksbord till din lägenhet eller till tobbe?? o när sker flytten??

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-13 13:42:15

Trist med dansförbud och bilen. Vissa ska inte ha körkort helt enkelt..(säger jag som krockade 2ggr inom 3 veckor:) Men det är en annan sak ha ha.. Hoppas att det är bra annars med dig och gubben?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela