Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Adventskalender...

Publicerad 2010-12-02 22:23:14 i Allmänt,

I paket form! De är underbart! Nää, jag är inte bortskämd, inte alls ;)

Jag och Tobbe öppnar nu ett paket varje dag. Min mamma och pappa gör samma sak då vi gjort i ordning en kalender till dem också. Det bestämde jag mig för att göra redan för ett år sen.

När och om vi får barn någon gång i framtiden så ska jag föra traditionen med paketkalender vidare, helt klart! De är riktigt roligt att göra i ordning och väldigt roligt att öppna dessutom!

/M

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2010-12-04 15:45:20

Åh, ser mysigt ut hemma hos er! :)

Paketkalender är jag också sugen på att göra, känns som det kan komma att pysslas ihop en sådan i framtiden.

Här är det kaffepaus - mumsat i mig en julgodis - och maken sätter upp nya dörrhandtag på nv. Snö snö snö, kan jag lova, och imorgon planerar jag att inviga nya pulkan. Trodde väl aldrig att jag skulle se så här mycket snö när vi flyttade till Skåne! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela