Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Vilken underbar dag!

Publicerad 2010-08-04 16:08:09 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig... skönt har de varit, var på ön och dansade igår vilket resulterade i sen säng-läggning.

Jag har pysslat lite här hemma, haft pappsen på fika och fixat naglarna.. så nu är de fina lagom till semestern. Har jag sagt att jag äntligen går på semester på fredag.. i tre hela veckor. Första veckan blir de besök på Öberg i närheten av Malå (Arvidsjaur trakten)


Ikväll är tanken att växterna ska ner i jorden. Min kära karl och jag ska göra ett ryck senare.


Idag är de bekräftat också... vilket underbart liv jag har nu!


/M

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-08-05 08:24:56

Oj vad nyfiken jag blev nu.. vad är bekräftat ;) ? Barn på G??? hihi

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-05 10:05:30

HAHA nä, de var värst vad alla tycker att vi ska vara med barn.. alla presenter i lördags rimmade på barn... med nej de är inte barn på g. det som är bekräftat är att livet är härligt bara... inget annat. jag är inte gravid utan tjock på riktigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela