Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Trött i kroppen.

Publicerad 2010-08-22 17:26:02 i Allmänt,

Efter helgens träningsläger... riktigt roligt har de varit Karl och Sofie är underbara instruktörer! Super gulliga. Jag har fått lite att jobba på i höst också... härligt!!
Men nu är jag TRÖTT... ojoj vad trött.. men de får man när svetten lackat.. de som jag är mest nöjd med just nu är att vi har en vecka semester till så vi slipper upp till jobbet i morgon, de ÄR planering!

Nä om man ska grilla lite hamburgare och ta något gott att dricka till? Va attans, vi har ju semester.. och vet du vad? Om någon missat de så har vi SEMESTER! Åtminstone i en vecka till...

/M

Kommentarer

Postat av: Jess

Publicerad 2010-08-25 07:52:16

Jag somnade fem minuter in i en film i söndags kväll, har ALDRIG hänt förut. :P Och nä, det finns nog INGEN som missat att vissa fortfarande har semester... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela