Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Plantering pågår

Publicerad 2010-08-03 08:53:19 i Allmänt,

Nu har jag införskaffat jord till de nya växterna till trädgården..

2 st hallonbuskar

1 st blåbärs buske

1 st fläderbuske

1 st körsbärsträd

1 st staketdruva

1 st släkting till liljekonvanlj

flera olika färska kryddor.


Husligheten ökar...


åt föresten min egna potatis för första gången för inte så längesen... extra gott skulle jag säga.


Plantering pågår som sagt... en del är reda planterat så som kryddorna... nu är de bara resten kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela