Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Borta bra..

Publicerad 2010-08-15 12:19:59 i Allmänt,

Men hemma är alltid bäst.. skönt att komma hem efter en underbar vecka i Norrland.. SYND att man inte kan ta med den härligt friska luften hit... för här var de varmt.. jätte varmt... vilket passade bra för pool party efter hemfärden igår.

Norrland böjd på hjortron plockning, mat och mat och mat och utflykter och lite fiske. Vi umgicks med Tobbes föräldrar och så kom mina föräldrar på besök i husbilen. Riktigt mysiga dagar Norrland är underbart!

Nyaste gulligheterna:
Jag: - Vad fin du är!
T: Faaan, kallingarna åker in i röven.. HAHAHAHA kanske inte riktigt det jag hade väntat mig som svar.. men ok då... jag tackade för informationen och asgarvade!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela