Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Bästa dagen på året...

Publicerad 2010-08-06 07:11:47 i Allmänt,

... antagligen... idag är dagen jag går på semester! Ska bli såå skönt. 3 veckors semester trodde aldrig de skulle bli dags... nu är de den dagen.. För att vara lite bitter så kommer de väl säga PANG bom så är semestern över och förbi.. som för de flesta andra just nu.. jaja... nog funderat på de.. SEMESTER, jjjjiiiiihhhhhhaaaaa!

Igår var jag åskådare till en för tävling till SM 2010 i frisbeegolf pargolf, Tobbe var med och spelade. Kul att se faktiskt många duktiga spelare är på plats i Gävle. I helgen är de dags för SM om ni har en min över tycker jag ni ska åka och titta en annorlunda och kul sport att titta på. Tycker iaf jag!

Nä, om man ska förbereda för hemgång då!

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela