Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Påtänd + mansnamn + Murar hjälpmedel

Publicerad 2010-04-14 22:07:47 i Allmänt,

Vad blir de?? HÖGBO BRUK det var dit jag kidnappade min kära igår på våran ett års dag.. en spa kväll med olika behandlingar.. bara må gott helt enkelt! Tänk att de gått ett år... tiden har gått fort fast de ändå känns som om vi har varit tillsammans i evigheter... många år kvar.. hoppas jag!

Nu är vi hemma efter semester i Norrland. Skoteråkning med Riktigt härligt väder med en bondbränna som heter duga(bara ansiktet, snyggt när man har en lite urringadklänning på galej) och ompyssling av Tobbes föräldrar.. Dock var vi nära att bli med valp.. tur dock att man är realist, de hade inte varit särskilt schysst mot valpen.. Minst i kullen Karlsson hette han... sååå fin... De är nu jag hade velat lägga in fina bilder.. MEN min kamera vill inte prata med den här datorn.. så tjiii.. blev de på bilder..

jaja liten uppdatering blev de iaf...

Just de ja, de är vår... till och med mina naglar blommar.. fina vitsippor dekorerade på dem!

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela