Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Puman är på sjukhus...

Publicerad 2009-09-22 21:54:12 i Allmänt,

Min kära far och morbror kom och hjälpte mig springa igång henne idag... Så nu är hon inlämnad för koll..  Antagligen startmotorn som inte vill vara med längre.. Kamremmen ska också bytas ut.. så de kommer förhoppningsvis komma ut en pigg och glad puma efter denna behandling!

Idag har jag varit på lektion två i Afropower.. riktigt roligt. Jobbigare denna gång då man hängde mer lite bättre i rörelserna och kunde jobba ut dessa lite större! Uppmaningar om att släppa ut magen, slappna av i alla muskler låt de bara hänga och stor rumpa bakåt är helt klart övningar jag har under kontroll.. Även rörelser som innebär att man ska använda skinkorna som Marackas känns som de faller sig naturligt på något sätt... Jag rekommenderar verkligen detta energin är på topp känns i kroppen att bra saker har frigjorts under passets gång!

/M




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela