Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Norduppland största delen av helgen!

Publicerad 2009-09-18 15:03:59 i Allmänt,

Helg... UNDERBART!!

Ikväll far och och hälsar på Lojsan, jag ska äntligen få se hur hon har fått de i Uppsala... I morgon blir de besök hos päronen i Tobo! Så de blir en helg i nordupplands tecken!!

En sorlig nyhet är dock att puman är sjuk... hon vägrar starta och står och är grinig i garaget.. jaja.. hon ska få åka till någon som förstår sig på henne nästa vecka.. håller tummarna för att hon inte är allt för sjuk!! Så.. NEJ, bilen går inte bra.. :S

Gräsänka är jag också.. (eller undra om man kan kalla de så när man inte är sambo).. jaja.. karln far idag iväg till München för oktoberfesten (i september) Jag håller tummarna för att alla fyra grabbar får roligt! Öl ÄR gott.. :P

NU går snart tåget!

Jag önskar er en trevlig helg!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela