Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

090909

Publicerad 2009-09-09 22:19:16 i Allmänt,

Speciellt datum idag.... nu är det bara 101010 och 111111 kvar som speciella datum under min livstid..

Nog för att det kommer finnas datum som kommer betyda mer för mig i mitt liv än vad dessa gör... MEN de är ändå lite små roligt tycker jag..

I måndags började det en tävling med Tobbes bror Patrik, hans tjej Linda och så jag och Tobbe då.. Åter igen handlar de hela om nya livet och arbetet för midjemåttsmiskning... synd att jag hade hunnit tjuvstarta en månad i förväg och då gått ner 5 cm i midjan som inte kommer räknas :S ... men men... Tävlingen är igång.. må bäste man eller kvinna vinna... :)

/M

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-10 08:31:31

121212 då? ;) Får väl ändå hoppas på att du kommer få uppleva det å..hehe.

Tänk om en annan kunde vara så motiverad över att minska på midjemåttet...hmm. Jag vill så gärna men attans va svårt det e at komm igång ;)

Pöss pöss

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-10 18:42:03

oooppps... missa de... haha håller tummarna att jag lever då också.. :) Det är bara att bestämma sig.. sen går de lätt :P Eller inte, har säkert gått upp dem den här veckan igen? haha.. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela