Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Sjuk?!

Publicerad 2009-10-28 18:24:04 i Allmänt,

Idag blev jag akut sjuk... huvudet börja snurra och när jag blir yr så blir jag illamående och när jag är illamående så händer de värsta jag vet.... uppkastning... så efter skjuts hem från en av mina arbetskamrater har jag spenderat dagen i sängen...

Men nu har jag fått behålla de jag stoppat i mig på eftermiddagen! Håller tummarna för att de förblir så... Har verkligen inte tid att bli långtidssjuk nu :S

Jag som skulle följa med Tobbe och införskaffa tapeter till hans hus idag... SKIT... jaja.. så kan de vara, han klarar sig säkert utan mig också även om jag hade tyckt de hade varit roligt att vara med...

Åter till vatten glaset!

/m





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela