Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Indianer i passet..

Publicerad 2009-10-26 18:12:33 i Allmänt,

Är tydligen ett annat ord för flickvecka... eller varför inte bara säga menstruation... Eller varför säga menstruation, det är kanske ett av de fulaste orden jag vet... Ungefär lika fult som kronärtskocka... Finns många namn på denna återkommande nederbörd någon som har något bra?

Tobbe har nu träffat fler delar av min släkt.. Min kära Morbror med familj i Östervåla.. Han är inte riktigt som alla andra.. DOCK på ett bra sätt.. världens bästa morbror... Tobbe fick godkänt där också... Var iof inte direkt orolig! Men efter vi har tittat på alla traktorer, ätit gott, bytt däck och batteri, spelat spel och åkt fyrhjuling samt pratat snusk var de dags för oss att fara hemåt Gävle..

Tapettittning har även stått på schemat.. oh va mycket snygga tapeter det finns... helt sjukt.. ett helt hav..  Jag tror nog Tobbe kommer få jätte fint i huset med valen som gjorts! Svart, vitt och grått är väl VÄLDIGT fina färger :)

Lördag var de Galej i Uppsala liten men tapper skala.. mycket trevligt var de! Synd bara att min huvudvärk vägrar ge sig.. har haft ont i huvudet sen i torsdags.. håller tummarna att den försvinner SNART!!

Nä dansa lite kanske?

/





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela