Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

VINST!!

Publicerad 2009-11-01 08:59:40 i Allmänt,

... igen... nu är jag sådär dryg och lite mallig igen.. Jag och Peter fick nämligen två pris igår! Först vann vi klassen och fick 3 nya poäng nu har vi 6 st vilket betyder att vi går upp en klass från BVD till BVC... (Bugg- vuxen- och så vilken klass man är) JIPPIE! Dock lite hårdare motstånd där kan man säga.. Men riktigt kul att gå upp iaf!

Eftersom de var glitter och glamor tema så var vi jätte glittriga igår... jag skippade dock de långa handskarna då de blev för hala att dansa i.. MEN vi vann även en varsin twistpåse för bästa kläder.. Tror Peters glitter kavaj (Som han fått låna av snälla Tony) och mina blingbling lös- ögonfransar gjorde mycket till där! :)

GRATTIS på oss.. bilder kommer väl om jag lyckas få ett par av nån snäll människa ;)

Tack alla gulliga människor som var med och hejade på och för alla fina Lycka till

/M



Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-03 20:15:46

Grattis vännen så himla roligt!:) Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela