Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Velig...

Publicerad 2009-11-24 18:00:36 i Allmänt,

Är en egenskap hos mig som jag INTE gillar...Jag menar hur svårt kan de vara att bestämma sig??  Jag upptäcker fler och fler underliga saker som jag gör.. Man får många olater när man bor själv... jag gör så konstiga saker, jag är tydligen som en halv karl ibland, jag fäller tex inte ner toalocket...

Men idag har jag velat hela dagen om jag ska köpa mig en bärbardator eller inte.. jag var helt säker på att jag skulle åka och köpa en nyss (mycket bra pris på El-giganten just nu) .. men nu har jag bestämt mig för att strunta i de.. jag väntar, har ingen användning av den just nu iaf... om några månader kanske, men inte nu!

/M


Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-11-24 18:53:37

Velig är mitt ord Maria!! hihi smart tänkt ändå med datorn! Kram

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-11-24 19:30:36

Instämmer med föregående talare: smart. Och framför allt vuxet =). Kramar

Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-25 08:51:50

mm... velig är inte kul.. dålig egenskap dock något som är en del av mig.. så jag får väl gilla läget.. kan vara väldigt bestämd också!! Jaa, de är väl smart och vuxet kan tänkas... om jag nu inte förlorar pengar på de hela :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela