Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Vaa??

Publicerad 2009-11-23 22:08:17 i Allmänt,

.... va?
säger jag nog lite för ofta har jag blivit informerad om.. och nu när någon har uppmärksammat mig på detta så är de faktiskt så... jag säger va? fast att jag hör... VARFÖR?

En annan sak jag funderar över är varför de ska vara så j*vla svårt att byta toarulle... Ett exempel på dett är på jobbet förra veckan.. jag hade .. gjort de jag skulle och skulle torka muffen... jaha.. då har man lämnat EN ruta på rullen kvar.. en ruta!!!.. Alltså den som är fast satt på själva rullen... som TUR vad så fanns de fler rullar inne på toaletten.. i protest bytte jag rulle och så klämde jag dit rullen över som satt i toarullshållaren.. i ren protest mot den som inte bytt fast de var slut!! SUCK, hur svårt kan de vara? De är verkligen sånt som jag ska skrika rakt ut och gorma om…

Annars känns de lite annorlunda att vara hemma tycker jag.. blivit en hel del hos min kära de senaste dagarna.. i lördags kväll var de romantik på  hög nivå.. Varsin öl och så satt vi i soffan och tittade in i en sprakande brasa... De är KÄRLEK!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela