Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

slut på sugosex...

Publicerad 2009-11-12 21:42:01 i Allmänt,

Är numer 1 år äldre.. i Tisdags fyllde jag 27. Måste erkänna att hua vad jag har lite åldersnoja... 27, vad är de för ålder? Känns inge speciellt att fylla år heller förutom att mobilen plingade i ett.. tackar för alla fina gratulationer riktigt imponerad av alla som har sån grym koll.. fick till och med gratulationshälsning ända från södra afrika!! :)

Annars är de inte så mycket mer som händer i mitt liv nu när jag är ett år klokare... mest dans, målning och tårt- ätning de senaste dagarna.. smaskens..

Nu när jag är äldre och klokare har jag nog faktiskt bestämt mig för att jag ska ta sprutan för baconfeber... trots att jag är jätte skeptisk och trots att jag är livrädd för sprutor. SÅ tror jag de kan vara klokt.. eller? Ähh jag kan inte bestämma mig...

/M

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-11-12 21:56:26

haha baconfeber?! haha nytt ord för svinflensan eller!? Hoppas allt är bra med er =) KRAM

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-11-12 21:56:39

haha baconfeber?! haha nytt ord för svinflensan eller!? Hoppas allt är bra med er =) KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-11-14 21:10:43

Hej vännen

Jag har tagit den och de kändes inte ens. Så du behöver inte vara rädd:) Var väldigt öm i armen efteråt, kändes som en redig träningsvärk.

Puss å kram på dig vännen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela