Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Schampo svider..

Publicerad 2009-11-19 18:33:11 i Allmänt,

i pullan... De lärde jag mig den hårda vägen. Dock är de rätt många år sen eller väldigt många år sen.. de måste ha varit när jag gick i tobosmåskola... Det inträffade efter en badlektion då hade jag glömt min milda tvål (som jag fått av min apoteks mamma) hemma så jag fick låna av mina klasskamrater.. Jag tvålade in som vanligt, och OHHH jag minns fortfarande hur de sved... satan, säger jag bara!

Eller rätt många år senare och då under min fotbollkariärr..  Hade jag inte lärt mig av mina misstag...jag skulle byta plopp under flickveckan och då glömt att jag just smörjt in mig med hästliniment... Ja, den smärtan finner jag inga ord för... Men attans vilket fotarbete jag hade den matchen ;)

Nu undrar ni säkert varför jag berättade de här?? HAHA.. jo jag bara kom på den historen för ett tag sen.. och idag hade jag inte så mycket annat spännade att komma med så....

/M


Kommentarer

Postat av: Chiefen

Publicerad 2009-11-19 21:41:46

UNDERBART !! Vad jag gillar o läsa din sida. Skrattar gott åt dina upptåg och funderingar :)

Undrar ibland var du får allt ifrån. Hoppas pappsen mår fortsatt bra och att vi ses på Kaserngatan snart.



M m k

PS. Jag SKA hinna före till parkeringen nån ggn DS

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-19 21:46:20

Hahahah faan va skön du är!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela