Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Maria, de finns något som heter pensel....

Publicerad 2009-11-09 22:09:06 i Allmänt,

... var en av många kommentarer som fälldes idag då jag i helgen lyckats färga lite vita slingor i håret... Så nu har jag haft kvistlack och äggskalsvit färg i håret.. vackert var ordet!

Hur hamnade färgen där då...  jo jag stod och målade väggen i godanro ... slut på färg i penseln.. vad gör man då? jo, man böjer sig framåt och doppar den i hinken.. bara de att väggen var lite för nära.. opps...Klantig var ordet! Men resultatet blev fint iaf.. HAHA!

Nya livet var de längesen jag uppdaterade om... måste ju skryta... Jag har gått ner 7 kg och 6 cm runt om! Bra jobbat till mig, skönt om inte annat man blir ju ett uns smidigare.. tänk er 7 st mjölkpaket... De är tungt...

nää om man ska sluta mina unga ögon!

/M

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-10 07:47:23

En stor grattispöss till dig idag på din födelsedag <3 Pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela