Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Hjärtstopp...

Publicerad 2009-11-14 12:16:12 i Allmänt,

I veckan trodde jag att mitt hjärta skulle stanna när jag kom hem från jobbet. Klev innan för dörren plockade upp posten och fick se ett brev från Gävle sjukhus...

Min hjärna spolade då tillbaka till mitt besök för cellprovstagning se de inlägget här. Då sa barnmorskan till mig att ser de bra ut så kommer du inte höra något...

Därför kände jag mig lite darrig när jag nu öppnade kuvertet som kommit på posten... Men när jag fick upp det upp det såg jag texten... Ditt prov var helt NORMALT... phu... då undrar jag varför man skickat ut detta brev när man sagt att det inte ska komma något...

jaja.. nu var de ingen fara.. hjärtat stannade inte och livet leker!

Idag blir de födelsedagskalas i Tobo då min kära far fyller år... ikväll blir de styrdans i goda vänners lag..

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela