Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Fjompfia

Publicerad 2009-11-26 20:06:28 i Allmänt,

... gu vad jag är ynklig nu.. har förbaskat ont i ena armen faktiskt.. lokal förhårdnad är väl också en bivärkningar dock måste de vara något som drabbar killar mer än tjejer ;) haha..

Lite hängig och ont i armen är bivärkningarna som jag drabbats av.. men jag klagar mest.. tycker synd om mig själv och så...

Jag är fortfarande, trots att jag redan tagit sprutan skeptisk.. är de verkligen bra saker man sprutar in i kroppen.. Men då slog de mig.. Alkohol är inte heller speciellt bra för kroppen och de utsätter jag min kropp för oftare än jag sprutar in vaccin (de är ju tur iof)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela