Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

En svag doft av citron

Publicerad 2009-11-03 21:03:19 i Allmänt,

sprider sig i mitt hem.. ett rum i taget har ändrat doft från damm till en doft av citron. De är UNDERBART när de är nystädat...

Mörkret smyger sig på i höstrusket. November är en riktig mellan månad med mycket regn och rusk.. MEN jag gillar November jag gillar att Sverige har sina årstidsskiftningar alla har sin charm! Tända ljus och bara mysa! Härligt :)

Annars har jag de oförskämt bra just nu. Mitt liv är härligt!

/M




Prispallen från helgen, tack Martina för bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela