Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Äntligen lite bra nyheter...

Publicerad 2009-11-18 21:43:15 i Allmänt,

... pappsen är piggare... blodtrycker är normalt igen.. känns skönt som om en sten lämnade mitt hjärta ungefär..

Nu ska jag smaska i mig en välförtjänt räkmacka (rekmacka som jag utalar det)

Sen har jag ett litet tips, om man är less på sitt kakel och inte har tid eller råd att byta ut de... kakeldekor är riktigt bra.. blir stor skillnad på ett väldigt enkelt sätt.. :)

God kväll
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela