Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Vattenlås..

Publicerad 2009-05-20 15:16:49 i Allmänt,

... började min ledighet med att göra rent vattenlåset på tvättstället i badrummet.. gick riktigt bra tycker jag... Så till just den detaljen behöver man ingen karl.. Han är bra till så mycket annat! :D

Vad är  det som är de bruna klegget som sätter sig i vattenlåsen? Alltså de är ju vatten man spolar ner där? Är de så att det är hudflagor och massa smuts som lägger sig på hög där.. hua... De är verkligen inte konstigt att de blir stopp ibland... De är som dy...Blir de sådär kleggit överallt där de är vatten?

Jajaja... nog funderat om de.. nu är jag ledig ända fram till måndag.. ska bli underbart! Röja lite i hemmet, umgås med gamla och nya bekantskaper... Spännande!

TREVLIG HELG, gapa och svälj!

/M




Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-05-21 12:18:33

HU, vattenlås är verkligen vidrigt. Men så sant...just till den detaljen behövs ingen karl...kan själv =)...KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela