Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Nya livet!

Publicerad 2009-05-05 22:53:24 i Allmänt,

Idag börjar det... varför inte börja på en tisdag tänkte jag... Dagen började ändå så bra så varför inte fortsätta..

Midjemåttet är mätt.. nu jäklar ska det minska.. även om jag har en stående bokning på en väldigt bra plats i vassen så kan de vara bra att få upp lite kondis... och inte växa ur alla mina kläder... ;)

..så idag har jag släpat mig runt ett varv i Hemmingby... med lår som betongklumpar tyckte jag ändå att det gick förvånansvärt bra! Nu är man igång nu är det bara att köra på! Grämer mig dock lite inför andra omgången då jag av tidigare erfarenheter vet jag att den brukar vara hundra gånger värre!

Dansen börjar trappas ner nu när kurserna tar sommaruppehåll... vilket gör att jag lär börja röra mig på andra vis.. så då tyckte jag att jogging i naturen var ett bra val... Frågan är om jag flåsandes i en (av många) uppförsbackar njöt så mycket av den tidigare nämna naturen?

På lördag är det tävlingsdags.. jag och Peter(min danspartner) ska ta oss ett träningspass i morgon!  Behöver fortfarande bli mycket mer samdansta.. fast tävlingen på lördag kommer mest att gå ut på att ha roligt och få lite tävlingserfarenhet!

Nån mer som plötsligt kände ett otrolig träningsug kan ju hänga på.... Tränings sida tips är:  http://www.funbeat.se/ där kan man lägga upp sin träningsdagbok.. så man kan ha lite koll och klappa sig på huvudet om hur duktig man varit.. :D

Nää om man ska krypa ner i bingen då... i morgon är det andra dagen i nya livet...
jag vill, jag kan, jag ska... :)

//M


Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-05-06 15:45:33

Funbeat is the shit!Det är däremot inte springa....=/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela