Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Nya livet fortsätter..

Publicerad 2009-05-06 22:39:44 i Allmänt,

Nytt utseende på min blogg från ikväll... fick nåt ryck, tyckte gröna löv var väl passande en lantlolla som jag är i grunden.. :D

Idag har jag ätit nyttigt.. och dansat i tre timmar.. så träningen håller i sig...

Jag har även bokat biljetter nu till min stora idol som kommer till Gävle den 14 juni... Jerry Williams!! Martin Stenmark, fatboy och nån brud skulle visst också vara med men jag ska dit av den ända anledningen att Jerry är i stan! De ska bli riktigt roligt... mina två mammor (!min riktiga mamma och grannen i Tobo) och jag och Tobbe ska gå... Grillbuffe, nära och kära och jerka...underbart!! vore skoj om fler hängde på... http://www.parkengavle.se/



Tävlingen närmar sig med stormsteg! Som vanligt vet jag inte var min tid tar vägen.. den här dagen har bara swichat förbi... jobb... sen träning på klubben sen kurs och kurs med Tobbe. Nu några pussar och trevlig pratstund rikare sitter jag och laddar för att krypa i säng!

/M

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-05-07 11:39:24

NICE darling! Vad förvånad jag blev också, trodde att jag kommit till fel blogg först. Mycket stiligt dock! KRAMAR

Postat av: Maria

Publicerad 2009-05-07 13:30:03

haha... =) jaaa visst lite förnyelse såhär när nya livet har börjat :D

Postat av: Tommi

Publicerad 2009-05-07 21:29:47

Nej,jag tyckte inte om din nya look. Jag är bara elak, men ärlig. Jag trodde att jag hade hamnat på trädgårdspåtarnas hemsida. Lite mer hångelvänligt skulle jag gilla ; )

Postat av: Tommi

Publicerad 2009-05-07 21:33:22

Nej, jag trodde att jag hamnat på trädgårdsmästarnas hemsida. Jag är bara ärlig, men elak. Lite mer hångelvänligt, tack ; )

Postat av: Maria

Publicerad 2009-05-07 22:00:48

haha.. jaså gillade du inte mitt nya liv kära arbetskamrat... spelar ingen roll.. för jag gillar det :D

Postat av: Maccarina

Publicerad 2009-05-07 22:59:02

Tommi - ett tips är att byta till Mac - för för oss syns det inga gröna blad..... här ser det ut precis som tidigare...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela