Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Mobilen tillbaka..

Publicerad 2009-05-13 19:05:21 i Allmänt,

... nästan.. den är iaf i säkert förvar hos Lojsan som har varit så snäll och hjälpt mig med alla dessa telefon turer...TACK tjejen! Detta har hänt:

-  Min mobil c905 slutade delge ljud från människorna jag pratade med.. De hörde vad jag sa men jag hörde inte vad de sa... Väldigt opraktsikt om man vill föra en konversation.

-  Lämnade in mobilen i en 3:butik i Uppsala med hjälp av Lojsan då det inte finns någon sådan här i Gävle.

-  Väntade de två veckor detta skulle ta...

-  Lojsan gick till butiken och hämtade ut telefonen.. som visade sig vara fel telefon! Min telefon hade de ingen aning om var den var. Lite bitter var jag

-  Yttligare väntetid på två veckor

-  Telefonsamtal från en 3:butik i Frölunda som säger att min mob är där. Flera telefonsamtal under denna dagen med undran från min sida va FAN de håller på med.

-  Några dagars väntetid senare ringer och jag hör var den är då lovar reparationsföretaget skicka min mob samma dag.(detta var förra måndagen.)

-  Efter väntan i en vecka till ringde jag i Tisdags då var min telefon på plats, Lojsan hämtade ut den åt mig!

Så nu håller jag tummarna att den är fixad!! Man kan faktiskt fundera vad de pysslar med. Såhär ska det väl inte behöva vara???

Dagen har annars varit bra tycker jag! Fint väder.. Håller dock tummarna att de ska bli fint väder på lördag då det vankas brännboll med buggklubben! Blir det regn får vi väl hitta på något annat bus!

Ikväll kan de bli bio... eller så blir det något annat ska iaf på dejt är det tänkt! :P Trevliga tider idag när det är lilla patteklappar dagen eller som min mamma brukar säga lilla instickarafton!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela