Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Löpning?!

Publicerad 2009-05-19 19:06:35 i Allmänt,

...eller jogging kanske man mer ska kalla det... Har varit iväg en sväng i spåret idag.. skönt såhär efteråt men när man har stela ben sen Brännbollen så är det inte de roligaste man kan göra.. Men bara för att pina mig själv vart de intevaller sista km i backarna...

Hur kommer de sig att man blir tomatröd i ansiktet när man joggar.. alltså jag svettas som om det har bildas ett vattenfall på min kropp och så blir jag knallröd i ansiktet??.. Tar jag i så jag spränger alla blodkärl? Antagligen inte...

Snart dags för klippning... Undra hur det blir denna gång? Vilken av dessa skulle passa mig bäst??


Eller kanske ;)


Eller kanske ingen av dem....ähh jag vet inte vad jag ska ha... som vanligt... jaja vi får väl se hur det blir...


/M


Kommentarer

Postat av: KoneLinda =)

Publicerad 2009-05-19 19:15:09

Den första helt klart. Den har jag själv varit bra sugen på =) Du kommer garanterat passa i den....

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-05-19 19:43:28

jag tycker nummer 2 =)

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-05-19 20:27:32

För att göra det lite svårare tycker jag nummer 4. Lätt! KRAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-19 21:47:22

Mamma tycker femman har alltid tyckt om tofsar på sidorna, Hi Hi

Postat av: Deine kollege...

Publicerad 2009-05-19 22:00:47

Jag tycker du ska skaffa kort kort lugg.....

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-19 22:25:35

Vet faktiskt inte vilken frisyr du ska ha. Ta med mig ut i spåret nästa gång.;)Hihi. Jag har fortfarande lika ont..eller bättre i benen men nu har jag så ont i nacken:(

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-05-20 13:39:57

...och som svar på din andra fråga...svett är ett sätt för kroppen att inte koka...så av två onda ting skulle i alla fall jag välja svett =)...KRAMAR

Postat av: Sångbloggen

Publicerad 2009-05-20 13:44:21

söt bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela