Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Kort vecka!

Publicerad 2009-05-18 22:14:39 i Allmänt,

Underbart.. Denna vecka är det bara idag och i morgon och så halv dag på onsdag sen är jag leeeedig :) HÄRLIGT!

Men allvarligt fröken ström, Man får INTE ha så ont i kroppen som jag har haft idag efter brännbollen... Vad blir det 2 min effektiv löptid under en match???..  och jag har ont precis överallt.. så otränad trodde jag inte att jag var! Men kul det var de.. Jag kan ju inte låta bli att slänga mig efter bollarna så är det ju bara... Jag måste försöka ta lyra om jag kan, fotbollstakterna har talat.. Tror dock de var nå domar mygel då fel lag vann ;) (näe jag är inte tävlingsmänniska alls faktiskt) Kvällen avslutades med grillning och dans, mycket trevligt!





Söndagen vart en riktigt slö dag... skönt det också ibland... Efter den kanske allra mysigaste morgonen, blev de lite bakis mat vila på gräsmattan och sen dans till Blender.. eller dans och dans. Jag satt mest och tittade på folk.. Nåja några svängar var jag väl upp och slog klackarna i taket!

Måndagen har varit skum... haha... oj va rolig jag är.. Har nämligen stått i produktionen och limmat fast skumbitar på wellpapp idag... SKUMT va? mooohahaha..  nää låga humorn och tröttheten  har talat... mot bingen..

Go natt..
/M



 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela