Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Hur mycket snor finns de?

Publicerad 2009-05-29 22:03:12 i Allmänt,

Jag snorar och snorar och snorar... har svårt att avgöra om de är pollen eller om de är en helt vanlig förkylning.. Kanske borde ta de där pollentabletterna så märker jag om de försvinner men jag är så fruktansvärt dålig på att ta piller..

Ikväll är det en lugn kväll för mig.. Film i soffan popcorn och varva ner efter veckan. Dock har dagen inneburit att jag numer är en digitalkamera rikare...Gla är jag.. min konto inte riktigt lika uppåt...

Anledningen till lugn kväll idag är att imorgon är det dags för kursledare utbildning ska bli roligt.. Kurs först för oss ledare mellan 9-12 sen blir det kurs för dansare i klubben från 14-17. Sen direkt hem duscha svida om och så far jag till Norduppland för galej på den årliga örbyhusdagen, de ska bli riktigt kul... Ser jag fram mot...

Ha en riktigt trevlig helg!!

/F.ström

Kommentarer

Postat av: Bitterfitta

Publicerad 2009-05-30 09:51:03

Tack för din kommentar! Alltid kul att det blir lite diskussion kring viktiga ämnen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela