Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Helgen är en underbar tid!

Publicerad 2009-05-10 20:15:36 i Allmänt,

I fredags var det jakt efter outfit till tävlingen.. Hittade en svart klänning.. haha.. färgglad tjej sådär ja...  Sen bestod kvällen av mys!! God mat och en hel del skratt. Vi är väldigt lika.. roligt har vi...Det är fantastiskt att känna såhär!

Trött ström kravlade sig upp på lördag morgon.. fixa och trixa.. smink och andra piffningar...sen for vi, stereon trallade vi laddade.. rondellåkning är nu mer en vana på våra små resor.. Tack Tobbe, Peter, Offa och Erika för många skratt i bilen!
Sen sa de swich så var tävlingen över och förbi... många duktiga tävlande... flera pallplatser, stort grattis till dem!! Hur gick det för Peter och mig då?... Vi lär väl vara nöjda för att vara första tävlingen tillsammans.. 17 av 37 st även om tävlingsmänniskan i mig tycker det är lite jobbigt(man vill ju dansa mer).. men vi skyller på nerver.. vi fick siffrorna 4 av en domare ,1 av en domare och 4 av nästa domare  vilket enligt mig är ganska konstiga siffror. För er som inte tävlar i bugg så kan jag förklara det som såhär. Det är flera domare som drömmer...och 1 är helt klart de bästa.. då tycker domarna man är jätte bra.. medans 5 är det sämsta.. då har man gjort nåt tekniskt fel...  men men that´s life i bedömningssport! Kul var det iaf! På resan hem när vi gasade förbi en raggarbil blev vi plötsligt moonade.. hårigare röv får man nog leta efter! Skrattandes for vi vidare...



Kvällen blev de spontan fest här på Textilgatan... Meningen var att vi skulle ner på stan titta på raggaråk men ja.. de blev allsång, dans, romantik med hjälp av hallon och en och en annan under bordet.. Många spillningar på min fina vardagsrumsmatta (jag gjorde alla själv, inga fläckar dock) senare så var det plötsligt söndag!

Har haft sista kursen för sommaren idag... skönt med lite uppehåll som sagt! Kul var de.. Jag har även för fösta gången i mitt liv fått lösnaglar ditsatta.. tack goa Jenny för hjälpen.. oj va kvinnlig jag känner mig.. vi får dock se hur länge dessa hänger med i Ströms klumpighet!

Skaffa er en härlig kväll!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela