Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Ärtsoppa, pannkaka...

Publicerad 2009-05-07 22:24:20 i Allmänt,

...blev det inte idag.. utan en kycklingsallad var dagens lunch... till de vart de päron loka... som även vart dagens outfit då jag lyckades duscha hela mig vi öppningen av den kalla drycken!

Promenad till jobbet och promenad hem igen.. och så dans i 40 min... nu kör vi hårt... undra om de har hänt nåt på midjemåttet sen i tisdags HAHA.... näänä nu ska jag lugna mig i en månad innan jag mäter igen!

Klipptid är bokad.. ska vänta en HEL månad.. snacka om att jag kommer ledsna... fast å andra sidan så är det väldigt positivt att jag har en tid för då blir det inte nåt impuls inhopp så jag får F-lugg igen... denna gång hoppas jag verkligen det blir bra.. ingen F-lugg och ingen svampfrisyr vill jag ha.. (mina två senaste)


F-LUGG                   SVAMPBOB


Håller alla tummarna för alla dansare från GRRC på lördag... 11.10 kommer vi dansa! Återkommer med uppdatering om hur det kommer gå!

I morgon är det äntligen fredag... date på schemat.. de ska bli mysigt, ta igen de som uteblivit :) Lördag är det tävling.. sen var det crusing här i stan fick jag höra :P Då kanske de slinker ner nån lite öl också.. man vet inte! Söndag är det sista kursomgången för i år, ska bli skönt med sommar uppehåll! Träna lite för sin egen skull och så.

Over and out.
/m

Kommentarer

Postat av: The chewing gum maniac from hell

Publicerad 2009-05-08 17:30:01

Nä, men JÖSSES vad imponerad jag är nu, du har BOKAT klipptid!!! Jag är stolt!!!

Postat av: jag tyckte du var fin i F-luggen jag

Publicerad 2009-05-09 09:04:36

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela