Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Mys, Makeup modell och mycket dans

Publicerad 2009-03-09 18:24:16 i Allmänt,

Fortsätter väl där jag slutade i fredags ungefär.. ;) Var ner på stan och käkade det var mycket gott.. Rekommenderar verkligen Mezopotamya på söder, stenkolsgrillad mat... själva stället är väl kanske lite omysigt men har man med mysigt sällskap funkar det ju ändå :D

Lördagen startades med härlig frukost och uppvärmning inför dansträningen...  Sedan for jag iväg för att vara makeup modell. Jag fick en brud-make.. väldigt rosa och väldigt stora ögon... Tyckte sen det var lite synd att ta bort det så jag åkte iväg på dansträningen så. Många var nog lite ovana att se mig i träningskläder och full sminkning. Lite väl rosa för min smak.. men det skulle ju vara romantiskt...




Specialträning denna lördag mycket teknik inte så jobbigt alls... Sen blev det en pizza i goda vännerslag för att sedan hamna i skogen på grogg kväll... :P

Söndagen började med smörgåstårta och Ipren mycket smarrigt... smörgåstårtan alltså. Sen for jag in på mitt första styrelsemöte (är sen årsmötet på Gävle rock ´n roll club invald som ersättare). Tyvärr var jag tvungen att avlägsna mig lite tidigare då jag även idag skulle vara makeup modell... Idag blev det sotning! Fick ett nice läppglans (till munnen) för besväret, även om jag bara tyckte det var roligt ;)


Efter ett otroligt nyttigt (host) mål mat så var det dags för min och Matts sista lektion som ledare i vår kurs. Sen var jag med på de två följande kurserna också.. Mycket roligt!

Efter danssöndagen vart det myssöndag på schemat, varma mackor och halva Beck innan strömmen gav upp där ute i skogen.. Pulsen ökade lite när det blev kolsvart och vinden piskade mot fönstret.. Är ju inte jätte kul att inte se nåt faktiskt. Men så fort ögonen ställt om sig till mörkersyn så vart jag bara lite bitter....Men idag har jag fått berättat för mig hur filmen slutade...

Måndag idag vad säger man om de.. det är jobb och de.. ikväll är det tävlingsträning som vanligt!

Trevlig kväll.
Kram
Maria








 

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-03-09 20:50:11

HAHAHA, det är skog och de...haha...shit darling vad snygg du är! KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela