Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tjejgalej, jävla-skit-torkarblads-byte samt vibrationer.

Publicerad 2009-03-02 18:03:12 i Allmänt,

I lördags var det tjejgalej, GRYMT roligt var de. Jag har verkligen underbara vänner.. Snygga är de allihopa.. Dryck intogs och super god tacopaj. Godis under själva biljardspelet och så vitchokladtårta till efterrätt.. Allt visste precis var de skulle.. In i kroppen så nu sväller man väl ut, men de var de värt.. GOTT GOTT GOTT...

Ingen av oss är speciellt normal särskilt inte när vi kommer ihop inom stängda dörrar.. inga hämningar.. precis ALLT kan hända...  Tack tjejer för en underbar kväll!! Här kommer lite bilder... för er som är extra nyfikna finns det även bilder på Emelies blogg








Från den mycket trevliga lördagskvällen måste jag nu beklaga mig lite över en idiotisk konstruktion av torkarblad som jag köpt på en mack... Jag höll på igår kväll hur länge som helst för att få dit de.. När jag inte lyckades gav jag upp sur över att jag inte fick dit ett jävla torkarblad på bilen... snacka om tjejigt..

Men de visade sig att det kanske inte var mig det var fel på utan själva konstruktionen..  Har nämligen varit sex personer inblandade i detta torkarblad innan det var på plats efter en liten egen lösning av dit sättningen.... silvertejp.. haha nä skojade bara.. men vi var tvungna att plocka sär det för att få dit de.. De mest störande är att det står följande i beskrivningen ... "Du fäster dit torkarbladet på bara några sekunder" Säkert..



Söndagskvällen spenderades framför Beck med varma mackor och mysigt sällskap... Eller säger man att jag var sällskap jag hade ju faktiskt bortaplan...

Idag har det varit underbara måndag med jobb på schemat.. Jag gjort dock ett besök hos en gammal vän idag.. Massagestolen... Underbart var ordet... Efter en kvarts knådning och vibrationer så var jag på topp igen! :D



Ikväll är det dansträning sen ska jag sova.. är trött har nog något tok i kroppen... eller så är det att mitt nya liv inte går som jag tänkt mig.. eller är det bra för kroppen att äta mjukglass varje dag? (Som jag gjorde förra veckan...) hua... den här veckan måste jag skärpa mig... Men de är svårt när vi får gratis mjukglass från grannföretaget på jobbet... men ny vecka =nytt liv... nu jäklar... idag vart de ingen mjukglass... bra Maria.. duktig tjej.. haha...


Trevlig kväll!

Kram
Maria

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-03-02 20:45:23

Vilka trevliga bilder:):):)

Vi hade riktigt trevligt, hoppas det inte dröjer länge tills nästa gång!!!

Puss Puss

Postat av: Maria

Publicerad 2009-03-03 14:23:10

Jaa... vi satsar på relaxen inom en snar framtid ;) KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela