Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Helgens bravader..

Publicerad 2009-03-30 18:33:37 i Allmänt,

Helgen har varit underbar... inte speciellt lugn jag har haft en del för mig....

Hade en super mysig dag på stan med Lojsan.. vi shoppade åt lunch skrattade jag blev lite för fattig.. men men.. de är så dumt när man hittar massor med bra och ha grejor...(örhängen, klänning, underkläder, sånt man behöver helt enkelt)  Man blir lycklig av nya saker.. så är det bara! Sen hem och svidade om de snygga kläderna.. dock lite kroppsbekymmer när strumpbyxor och/eller byxor skulle på... hu!

Jaja med en öl i kroppen och uppblåsta ballonger (som liknade jätte tuttar) gick vi glada i hågen på 30-års skiva! Johan blev ett år äldre.. Kvällen bestod av vinprovning, rebus, god mat, glada vänner och musiklek..



Sen smet jag och Lojsan iväg på korgen.. Var dock lite för nykter för HB, Galet mycket folk.. usch! Träffade dock på en del goa glada människor de är ju alltid trevligt! Efter en stund knallade och fylleåt lite sen hem till mig .. då hade antalet personer ökat då jag fick nattligt besök! :P

Morgonen efter blev mysig curling, mys frukost, skidskytte.. Sen blev det bugg träning, vals, jive och så mer bugg...

De var de..

Kram
Maria

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-03-31 22:30:59

Ja det är snö i dem längre spåren. Men 2 km är det blött, var det igår i alla fall. Men då kan du och jag springa ngn gång?:)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-04-01 15:42:51

Pull doktorn va samma pina som förra gången. Jag verkar konstigt byggd eller nå. Jävla fanskap, dom va väl klara när dom grävt halvvgs till kina typ... Blää!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela