Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Dans, dans och förbannadejävlaskitsnö

Publicerad 2009-03-24 21:50:27 i Allmänt,

Vad är det här? I morse när jag gick till jobbet for snöflingorna in i ögonen, in under jackan, bak i nacken, upp i näsan... SÅ det blev höga knän hela vägen till jobbet... de hade tok snöat hela natten... Men eftersom jag hade bestämt mig för att ta en promenad till jobbet så pulsade jag dit... ingen snöröjning på långa vägar! Missförstå mig inte jag gillar snö.. Men nu vill jag har VÅR (är med all säkerhet inte ensam om detta)

Lördagen kväll blev det lite hjälp med en flytt sen blev det lördagsmys.. trevliga tider! Nykter och städad denna helg... vit helg för fröken ström!! Var nog ett smart drag för det lär bli ändring på detta framöver... 30 års kalas, medlemsfest, Påskhelgen och en massa annat bus står på schemat :P


Söndag, måndag och tisdag har bestått av dans! Roligt har det varit.. Jive, Vals, Rumba och så självfallet bugg. :)

Nu blir de till att krypa i säng.. i morgon är det lill-lördag! Puss och Kram på er.

//Snöängeln




 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-03-25 06:52:09

Nej lite vår vore inte helt fel!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela