Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

After work, potatisgratäng och Tävling

Publicerad 2009-03-15 12:25:45 i Allmänt,

Ujujuj... nu har tiden sprungit ifrån mig igen... just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen blir klar så jag kan hänga tvätten så den kan följa med till skåneland i morgon.. väldigt mycket tidigt i morgon, tåget går 5.30 från Gävle... Sen bär det av mot Helsingborg. Jag ska jobba där måndag, tisdag och onsdag.


Kort uppdatering om se senaste dagarna i mitt liv följer:

Torsdag
After work: vi käkade och drack nån öl på cheers, mycket trevligt. Många skratt senare begav jag mig hemåt ordentlig som jag är. Det var ju trots allt arbetsdag i fredags.

Fredag
Jobbe! sen fick jag besök så lagade vi mat grym potatisgratäng.. Smarrigt värre. Sen satte vi oss (med en lätt dimma av vitlöksdoft) i soffan och bara myste.


Lördag
Vaknade tidigt men fick ändå brottom iväg för tiden rann ifrån mig.(som vanligt) Tävlig i Hedemora jag var en del av en liten liten hejaklack som beslöt sig för att åka och heja på våra duktiga tävlande i klubben. Tre pallplatser blev det en 3.a  och 2 st 2:or. STORT grattis till dem!! Kvällen avslutades i goda vänners lag framför hör och häpna melodifestivalen.. (ja jag tittade på eländet för en gångs skull)






Söndag
Det har inte gått så mycket av den här dagen än... men jag har hunnit tvättat och plockat undan lite ska ner på dansträning nu och så blir det dans, dans och så lite dans hela långa dagen! Blandningen kommer bestå av allt från vals till bugg.. men de blir mest bugg.. :) Ikväll får vi se om de blir besök eller inte...eftersom jag ska upp så tidigt på måndag morgon kan de hända att sällskapet bangar ju.. men den som lever får se ;)

Veckan som kommer
Skåne måndag, tis och ons
Travkväll för tjejer Torsdag :)
Sen är det äntligen helg igen!

Nu tackar jag för mig några dagar framåt, få se om det blir nån uppdatering från fjärran land.. annars hörs vi i slutet av nästa vecka... :D

Ha de gött
Många kramar
Maria

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-03-15 22:22:06

Så jäkla tråkigt att jag va tvungen att jobba hade jätte gärna varit med!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela