Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Stavningsfel fick en helt annan mening..

Publicerad 2009-06-06 12:42:52 i Allmänt,

HAHAHA... snacka om att jag är ordblind.. förra inlägget skulle det vara så att tröjorna KRYMPER av denna svamp och inte kryper omkring i garderoben... oppps... jaja.. jag har gått in och rättat mitt lilla missöde av ordblindhet..

Veckoslutet har försvunnit spårlöst och helgen är här, de ÄR underbart!

Igår var jag på ett litet besök hos systembolaget, fyllde på förrådet lite. Jag fick en present..(En rosa burk med minttabletter) Bara för att jag var duktig och visade leg innan de frågade om det... Jag brukar alltid vara redo med mitt kära åldersbevis. Undra hur länge man kan göra detta utan att bli tragisk.!? Tänk om jag står där gråhårig 46 år och är redo för att bekräfta att man faktiskt har åldern inne... Anses man tragisk då?? Är det ända man får i present är elaka skratt från insidan av kassörskans huvud?

Har upptäckt norrlands nya öl... Med en Älg på sidan av bruken den ändrar färg när ölen är kall.. De är väl en fiffig förpackning?



Ikväll är det dags! Heja Sverige. I morgon får vi även hålla tummarna för vårat nya hopp inom tennisen äntligen.. HEJA HEJA!

Trevlig helg!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela