Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Rund är en form...

Publicerad 2009-06-18 12:51:43 i Allmänt,

... bollen är rund.. de var väl ungefär de jag minns av fotboll verkade det som igår! ALLA klassiska fel man kan göra gjorde jag...
Otajmad
fastnade i gräset med dobbarna så bollen rullade sakta förbi mig på sidan och in i mål
krockade
pratade dåligt
släppte retur rätt ut i mitten av straffområdet
ja de mesta var liksom obra... jag minns en gång för längesen ungefär för 9 månader sen hur det var när man lättade från backen när man hoppade... spänsten var som bortblåst.. Kan ju ha och göra med att man tränar väldigt LITE spänst i de jag sysslar med som mest nu..... i just dans.. :D Träningsvärken gör sig dock påmind idag, är inte direkt van att slänga sig i backen nu för tiden!

jaja nog om de misstaget att tacka ja till detta...

NU är det midsommar! Jag har varit ledig idag för att hinna med alla förberedelser.
Systemet
och packa...

Packa är jag såå dålig på... jag brukar knöla ner allt vilket gör att allt tar extra mycket plats, vilket gör att jag måste ha extra stor väska..  dock större på vägen dit än hem. Då öl, nubbar och lite grogg är intaget.

Myggmedel är också de införskaffat, kan vara bra att ha i campinglivet :D

Nu blir de inga fler uppdateringen förrän jag är hemma från mitt midsommarfirande. Men glad midsommar god vänner.. ha de riktigt härligt när ni dricker nubbe, äter sill och dansar små grodorna runt en fallossymbol!!

/M

Kommentarer

Postat av: Miss*E*

Publicerad 2009-06-18 15:44:58

Tänkte bara önska dej en glad midsommar:D,hanns riktigt inte med i där köerna på glasbanken :P

Postat av: Lojsan

Publicerad 2009-06-18 15:49:07

JAPP, då kör vi! =) PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela