Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Plötsligt händer det...

Publicerad 2009-06-26 23:49:13 i Allmänt,

Sådär ja.. nu var det uppdaterat.. oväntat va? :P

Midsommar är över och förbi med en vecka i eftersläp.

Men så kul de var i Östhammar... Goda vänner, god mat, god dryck, tagen på bar gärning, sång och dans kul var det... Stugorna var fina och många skratt senare var vi hemma på avgiftning. Blev ett par!? öl denna midsommar om jag säger så...  Men jag gillar campinglivet.. De ÄR mysigt!




fler bilder finns på facebook :)


Veckan började med möhippa för en tjej som gifter sig i morgon! Skoj var de... Mysig kväll...


Jag har även fixat och trixat till mina naglar igen. Tjejigt va.. fast nu sitter de fast.. jag kan inte ha vanliga lösnaglar för jag kan inte föra mig i detta.. (De skjuts iväg som en raket så fort jag försöker ta i något) så nu har jag sillikon uppbyggda naglar.. coolt, tänk va de finns mycket grejor som man inte tänker på finns.. som sånt här tjejpyssel.



Sen har jag en fundering också... Hur många läste/läser Kalle Anka & CO? Jag kom och tänka på figurer här om dagen? Hur många karlar skulle stanna hos Kajsa som är alltid är en bitch mot sin Kalle och när han inte passar springer hon med en annan kavaljer Alexander Lukas hette han va? Vad är det egentligen barn läser.?? Kvinnor (Kajsa) är krävande... Män (Kalle) gör allt för att hon ska bli lycklig... Är inte detta ett konstigt sätt att se på män och kvinnor.. ja jag vet att de är påhittade och ankor.. men ändå....De är nästan lika undrligt som en annan serietidning man läste som barn... BAMSE... han går omkring och är hög titt som tätt.. Bara ett par små tankar som for igenom hjärnan.

Ikväll har vi haft after work med jobbet ätit och myst i solen för att sen avsluta det hela med minigolf, eller bangolf som man ska säga... Sen talar vi inte längre om den saken... Jag var så okoncentrerad på att få i den i hålet så ja... man kan säga att jag kom först, från slutet.

Nä nu ska jag ladda inför bröllop i morgon!

Ha de gött..
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela