Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Nedräkning

Publicerad 2009-06-08 22:26:20 i Allmänt,

Nu är det snart dags för mig att se min stora idol... Jerry... nu är de nära...

Träffade en annan idol till mig idag, Lisa.. hon hade rakat skallen, klädde henne riktigt bra!! Tufft att vara tjej och göra detta tycker jag!! Dock är jag väldigt säker på att detta inte är nåt alternativ till frisyr på mitt huvud. Jag skulle helt enkelt se ut som en boll..

Jag har en grymt häftig känsla i kroppen..

De va bara de...

/M

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-11 15:13:56

Mammorna ska med på Jerka !!!!!!!!!!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-12 08:33:04

YES!!! Rockmammorna och så jag och så tobbe tänkte faktiskt också följa med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela