Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Jordgubbschoklad, postgiro och underbara helg..

Publicerad 2009-06-12 14:52:22 i Allmänt,

Nu har jag lite efter alla andra upptäckt Marabou sommarchoklad, med frystorkade jordgubbsbitar i :D smaskens!! Väldigt bra för de nya livet.. hm...ungefär lika bra som glass och öl!



Igår var Lojsan på besök vi gjorde bebis visit i Bomhus. Sen promenerade vi och pratade, super mysig kväll med många skratt!

Sen undrar jag, var betalar man postgiro nuförtiden när kassaservice inte finns längre? Har varit runt på  ett par ställen i stan (som jag fått tips om) och de tog inte emot dessa..Självklart har jag internetbank men just denna inbetalning behöver jag lämna ett meddelande på vilket blir problem på internet inbetalningen då de är ett par ord för lite som man får skriva... så i morgon blir de försök på Forex.. håll tummarna för att jag får betala in detta!

Sen ser jag mycket fram mot helgen om de nu var någon som hade missat detta faktum? ;) Ikväll är de styrelsemöte på schemat i morgon blir de en sväng på stan.. behöver verkligen uppdatera mina kläder i garderoben.. suck så tråkiga kläder jag har! Ska de vara så svårt att köpa nån annan färg en svart på  kläder.. mitt uppdrag i morgon är att inte handla något svart... Är de någon som tror att jag lyckas? jaja vi får väl se..

Söndag har jag redan hjärntvättat alla med mina senaste inlägg att de är då de händer.. då är min kära Jerka i stan!!

Ha en trevlig helg!

/M

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-12 18:34:01

Äsch skitsnack, ingen tycker om mig, jag är ett mobboffer ... :P



Mmm, hoppas bara på att jag kan ha klänningen så den inte är för liten.... :S

Postat av: Miss*E*

Publicerad 2009-06-13 15:05:27

Hej! skickar ut ett meddelande till mina läsare att nu kan du följa min blogg via www.bloglovin.se :D gå bara in på min blogg,och klicka på länken under mitt foto!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela