Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Jag säger bara WOW

Publicerad 2009-06-15 17:30:31 i Allmänt,

... satan va bra det var igår!! Vilket drag.. Jerry var grym men Martin Stenmarck, Anna Sise, Karin Wistrand och Fatboy är inte långt efter!! Rock n´roll var ordet!  Jag önskar att jag skulle orka rocka loss som Jerry gör när jag 67 år gammal(ung).. Han är en av mina största idoler! Skulle jag ha Anna Sises röst skull jag ALDRIG sluta sjunga. (Har fortfarande gåshud.) Ögongodiset Martin har grym utstrålning och en en fantastiskt artist, hans duett med Karin (Wild thing) var en av höjdpunkterna. Fatboy skulle jag gärna se igen.. som ni förstår så missade ni en fantastiskt kväll igår!

Grillbuffé, underbart sällskap och platser bara någon meter från scenen gjorde inte saken sämre..

ROCK ON!

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela