Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Allmänt tjafs..

Publicerad 2009-06-02 20:59:37 i Allmänt,

Efter ha somnat helt slut igår kväll... (du ska ha tack) ; P så vaknade jag tröttare än någonsin till ösregn.. slut på det fina vädret var de ja... suck!  Kvällen har dock varit fin.

De var dagens väderrapport! Nu till nyheterna.... Eller nyheter och nyheter.. återkommande problem!

Roliga veckan är på ingång vilket gör att fröken ström känner sig som en boll... De brukar inte märkas så mycket förändring i mitt humör under denna flickvecka dock  dagarna precis före så känns de som om man är uppsvälld till just en boll eller kanske någon annan mjuk figur eller möjligen en ballong... Så ser ni en ballong svävandes över Gävle så kan de vara ström som ramlat ur fönstret....

Klippningen närmar sig, från onsdag nästa vecka slipper jag se ut som en disktrasa i håret! Ska bli så väldigt skönt ser så tråkig ut nu..

haha  som ni märker så är jag väldigt nöjd med hur jag ser ut idag... Disktrasa till hår och en ballongkropp..  Tur att jag har goa människor i min omgivning som jag kan tänka på och bli på strålande solskenshumör!

God natt







Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-03 12:14:06

haha jadu det verkar inte bättre.

Ja det tror jag också, tänka att jag skulle plugga lite teori nu men ähh det kommer iaf inte gå in nå mer nu skulle jag kugga så är det på sånna där skyltar som man typ aldrig ser ute på vägarna....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela