Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tråkigt semester väder..

Publicerad 2009-07-25 11:55:06 i Allmänt,

Men de ändå skönt att vara ledig...Så jag har även passat på att ta lite ledig från Bloggen... Här kommer en kvick uppdatering om veckan som gått..

Måndag
Jag och Tobbe var till Tobo och firade min kära mor som fyllde 55 år. Godsaker och mys!

Tisdag
På dagen fikade jag  med Kicki som var på besök i Gävle (hon har flyttat till Stockholm) Kvällstid var vi til Ön och dansade lite till Black Jack och Face 84.. Regn, men mycket trevligt sällskap...ett par öl rann ner..

Onsdag
De var fint väder. Jag och Lojsan tog oss ut för sol och bad... Krig med myror, sallad och nakenbad med publik (nästan) Toppless solningen gjorde att mina stackars tuttar som inte sett solsken förut numer är grisskära...stackarna.. haha! Kvällen spenderades på sommarkväll nere på stan... Besviken faktiskt.. kan vara så också att just dessa poppidoler inte tillhör mina favoriter.

Torsdag
Åkte till Tobo myste med föräldrarna tills jag tillslut bestämde mig för att åka tillbaka till Gävle och gå på  parken för att se Rolandz, Scotts och Mats Blads... Fruktansvärt bra var de.. De spelar ingen roll vad denna man gör... (Robert Gustavsson) han bemästrar allt! OJ vad rolig han var! Många danser senare slocknade jag i  hemmets lugna vrå..



Fredag
Fix och Trix på klubben.. nu är de piffat med tavlor och massa städ är gjort. Fint blev det! Under kvällen blev vi några kvar och tog ett par öl på klubben/pratade skit och skrattade :)

Resten av helgen har jag lite dålig koll på vad som händer.. men som sagt.. jag har SEMESTER.. så uppdateringarna kan bli inte oregelbundna.

Ha de så härligt!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela