Fröken Ström..

Ny dag nya möjligheter....

Tiden springer ifrån mig!

Publicerad 2009-01-21 21:14:53 i Allmänt,

Helt sjukt vad fort tiden går nu.. jag hinner inte ens skriva blogg inlägg... måste vara en otroligt upptagen kvinna ;)

Jobbet har dragit igång igen, tror jag är pigg i hjärnan efter min långvariga vintersemester... skönt!

Dansen är också igång för fullt... buggen rullar det är väldigt roligt. Sen har jag börjat på 10-dans också.. (alla let´s dance danstilar).. första lektionen avklarad cha-cha mycket roligt så nu kan jag grundstegen och en snurr de ni ;) Instruktörs galejet i fredags blev också lyckat.. Maten som jag ordnat från Ica Plus i Bomhus var super god! Mycket mat var det också! Rekommenderas verkligen att köpa exotiskplanka!



Ikväll har jag varit på bio Brad Pitts nya film Benjamin Buttons otroliga liv... Mycket bra får jag säga.. annorlunda rann ett par tårar för min kind kom även ett par skratt... Filmen handlar om en man som föds som en gammal man och dör som ett spädbarn... Man lär vara ostressad när man ser den. Lugnt tempo filmen igenom!

Igår tokstädade jag så nu har jag fint till helgen när jag får besök. Trevligt! Ska köpa mig tulpaner i morgon, jag vet inte vad det är med tulpaner men jag älskar dem! Så här sitter jag glad och nöjd över att mer än halva arbetsveckan har gått..



Vila kan man göra när man har en etta med jordvärme!
Lev livet!

Många kramar
Maria

Kommentarer

Postat av: MALIN

Publicerad 2009-01-22 23:53:14

Den där såg fin ut..det var väl inte på samma ställe som på nyår. hoppas du får en trevlig helg..kram på dig vännen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria

Bor på landet med min fantastiska familj! Älskar att baka, inredning och trädgård. Parallellt eller rättare sagt på grund av bakningen görs också en viktresa. Lyckan kommer till den som skrattar!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela